Przejdź do głównej zawartości

Top 10



Mijający rok 2014 jest okazją do podsumowań i noworocznych postanowień. Wprawdzie blog English fun in Zbelutka jest prowadzony dopiero od kwietnia 2014 roku, ale już zdobył spore grono czytelników, co widać po liczbie odsłon. Drodzy Czytelnicy, dziękuję Wam za to,że mam z kim dzielić się moimi pomysłami i przemyśleniami. Dziękuję za Wasze komentarze, "lajki" i "szery" na Facebooku.Obiecuję, że każdy zaglądający na bloga, któremu bliski jest język angielski, znajdzie tu coś ciekawego dla siebie.

Pozwoliłam sobie na krótki komentarz do każdego punktu.Zobaczcie,które posty były czytane najczęściej.A zatem,pierwsze zestawienie Top 10, najpopularniejszych postów na blogu English fun in Zbelutka, przedstawia się następująco:

Zadania konkursowe zamieszczane na blogu chętnie wykonywali uczniowie, którzy mieli okazję uzyskać "plusy" z języka angielskiego. Na pewno w Nowym Roku znajdziecie takich zadań więcej.
Z dużym odzewem spotkał się wpis na temat dobrej lekcji angielskiego: jak powinna być według uczniów? Znalazłam pod nim ciekawe komentarze uczniów.
nr 8- Skąd się wzięła dyniowa tradycja?
Post ten pojawił się w kontekście święta Halloween. Legenda o Singy Jacku zaciekawiła Was.Jest to świadectwo,że dobrze opowiedziana historia ma moc przyciągania.
nr 7-A litlle puzzle for you
Znowu zadanie konkursowe,które zamieściłam wraz ze zdjęciem Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przyciągnęło uwagę uczniów. Można było przecież zdobyć "plusa".
Myślałam,że ta zakładka  nie będzie zbyt popularna,a jednak myliłam się. Zaglądaliście tam często. Planuję tę sekcję rozbudować, skoro cieszy się zainteresowaniem.W planach mam już kolejny wpis.
Pomysł zorganizowania Halloween Parade podsunęli mi sami uczniowie, więc nie dziwi fakt,że wpis z tego dnia wraz ze zdjęciami znalazł się wśród najpopularniejszych.
To mój świeży pomysł dedykowany głównie uczniom klasy VI przygotowujących się do pierwszego w historii Sprawdzianu Szóstoklasisty z języka angielskiego.
Zakładka, w której można znaleźć wyrażenia do samodzielnej nauki okazała się trafionym pomysłem.Zwroty w języku angielskim do samodzielnej nauki przypadły czytelnikom do gustu.Jesteście spragnieni wiedzy,co mnie niezmiernie cieszy.
nr 3- Klasa VI
Swego rodzaju album, który tworzy galerię klas VI. Spodobał się pomysł wspólnego zdjęcia pod koniec roku szkolnego. Zapoczątkowana tradycja, mam nadzieję, przetrwa.
I nareszcie, niekwestionowany nr 1- O mnie
Wpis dotyczący mnie samej zyskał największą popularność, co mnie zaskoczyło i ucieszyło. Zostawiam to jednak bez dodatkowego komentarza.



Komentarze