Przejdź do głównej zawartości

Wyniki ankiety uczniowskiej na temat projektu 'Be my pet - friend!'

Po przeanalizowaniu 82 ankiet uczniów biorących udział w projekcie eTwinning 'Be my pet - friend!' znane są już wyniki. Uczniowie odpowiedzieli na 12 pytań dotyczących zadań realizowanych w projekcie,a także ich trudności. Zdecydowana większość (57,35%)  odpowiadających wyraziła opinię, że projekt im się podobał. Niewiele mniej (43,9%) - była projektem zachwycona. Dla uczniów projekt okazał się interesujący (78%). Dla 59,8% - był on okazją do dobrej zabawy. 48,8% odpowiadających stwierdziło, że projekt stwarzał szansę na rozwijanie swojej kreatywności.

Wśród najciekawszych realizowanych zadań uczniowie wymieniali rozwiązywanie quizów wykonanych przez partnerów projektu na urządzeniach mobilnych (45,1%), tworzenie paszportów dla swoich zwierząt, wspólna piosenka, wymiana kartek świątecznych, wizyta w schronisku dla zwierząt oraz spotkania online.

Narzędzie, które najbardziej przypadło do gustu uczestniczącym w projekcie uczniom był Kahoot - aplikacja do rozwiązywania interaktywnych quizów.

Większość uczniów zgodnie przyznała, że projekt pomógł im w nauce języka angielskiego i zdecydowanie do niej zachęcił. Co więcej, ponad połowa (53,7%) wyraziła przekonanie, że praca przy projekcie dała im tyle samo,co praca w klasie podczas regularnych lekcji języka angielskiego. 32,9% - stwierdziła nawet, że zajęcia w ramach projektu dostarczyły im więcej wiedzy niż regularne lekcje.

W końcu zdecydowana większość uczniów (87,8%) wyraża przekonanie, że udział w projektach jest dla nich ważny i zdecydowanie polecają tę formę nauki swoim kolegom i koleżankom, a 79,3% respondentów jest zainteresowana ponownym udziałem w projekcie eTwinning.

Przypomnę, że ankietę wypełnili uczniowie z Grecji, Ukrainy, Hiszpanii, Finlandii i Polski.




Szczegółowe wyniki ankiety w wersji anglojęzycznej

Komentarze