Przejdź do głównej zawartości

We love our schools





Jednym z efektów "ubocznych" realizowania projektów międzynarodowych jest posiadanie coraz większej grupy znajomych. Odczułam już to na Facbook'u, gdzie ostatnie moje posty są udostępnione także w języku angielskim.
Wśród nauczycieli realizujących projekty eTwinning jest wiele osób,które mają swoje pasje często podobne do naszych. W rozpoczynającym się w tym roku szkolnym projekcie Be my pet - friend! jest wśród nauczycieli osoba,która również prowadzi bloga dla swoich uczniów. Iryna Panasiuk,bo o niej mowa, jest nauczycielką języka angielskiego i polskiego (!) w szkole podstawowej w Novovolynsku na Ukrainie i jest autorką bloga I love my school. Z przyjemnością go przejrzałam i polecam też Wam. Na blogu pojawiła się między innymi ankieta zapraszająca uczniów z Ukrainy do udziału w projekcie o zwierzętach, który będziemy wspólnie realizować. Link do bloga I love my school umieściłam na stałe na English Fun in Zbelutka.




Komentarze

  1. Dziękuję ci uprzejmie, Justynka, za słowa samej przyjemności. Jest mi naprawdę bardzo miło. Tak się cieszę, że poznałyśmy się na eTwinning. Zostałaś moją inspiracją
    Twój blog jest wspanialy, ma tyle różnych ciekawostek)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogę powiedzieć o Tobie i Twoim blogu. Ja też się cieszę, że się poznałyśmy:)

      Usuń

Prześlij komentarz