Przejdź do głównej zawartości

Awatarowa klasa I


Działo się dziś w klasie I,oj działo.Wiele pozytywnych emocji dało się zaobserwować wśród dzieci.Wszystko za sprawą stworków-potworków w motywacyjnym e-dzienniku Class Dojo.Jest to aplikacja,która w wygodny,przyjazny i bardzo motywacyjny sposób pomaga w sterowaniu jakością zachowania uczniów w klasie.

Każdy uczeń ma przydzielonego awatarka,którego będzie mógł zmieniać wedle własnych upodobań.Awatar w postaci przyjaznego potworka zbiera punkty,które przydziela nauczyciel danemu uczniowi.Punkty można otrzymać za odrobioną pracę domową,dobrze wykonane zadanie,aktywność na zajęciach i pomoc koleżeńską.Za niewłaściwe zachowanie,brak pracy domowej,wyjątkowo niestarannie wykonane zadanie punkty są odejmowane. Informacje nauczyciel może współdzielić z rodzicami,którzy na bieżąco śledzą postępy swoich pociech. Dodatkowo aplikacja Class Dojo udostępnia dziennik Class Story,w którym nauczyciel publikuje wszystkie aktywności podejmowane wraz z dziećmi w klasie na zajęciach.

Pierwsze punkty dodatnie już zostały przydzielone.Uczniowie mają za zadanie wymyślić imiona dla swoich potworków. Na kolejnych zajęciach będą je przedstawiać,opisywać ich wygląd i wielkość. Oczywiście,wszystko po angielsku.