Przejdź do głównej zawartości

W nowej roli


Miło jest mi poinformować,że blog English fun in Zbelutka został dostrzeżony,a moje działania docenione przez Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Pracownia  Projektów Europejskich Innowacji i Współpracy z Zagranicą w ŚCDN w Kielcach zaprosiła mnie do współpracy.W efekcie, w najbliższą środę  16 marca, poprowadzę szkolenie dla nauczycieli języka angielskiego uczących w klasach I-III szkoły podstawowej.Podczas tego szkolenia zaprezentuję swoje metody pracy oparte nie tylko o nowoczesne technologie,opowiem o blogu,który prowadzę, projektach,które realizuję,będę zachęcać do podnoszenia kwalifikacji oraz udziału w szkoleniach,a także przekażę sprawdzone,praktyczne,angażujące sposoby na pracę z dziećmi w klasie.Podzielę się tym wszystkim,co wypracowałam i czego nauczyłam się do tej pory.Będzie na pewno inspirująco i ciekawie,ale przede wszystkim bardzo praktycznie.

Materiały dla nauczycieli już czekają