Przejdź do głównej zawartości

Podsumowanie roku 2015


Pamiętacie wpis z początku 2015 roku,w którym przedstawiłam ranking najpopularniejszych wpisów i stron na blogu?Znajdziecie go tu.

Tym razem zestawienie za miniony rok wygląda nieco inaczej ze względu na  zmieniający się profil bloga oraz pojawienie się nowej grupy czytelników w postaci nauczycieli języka angielskiego z mojej ulubionej grupy facebook'owej. To właśnie oni zdecydowali,że wybór dziesięciu postów o największej liczbie wyświetleń jest w tym roku inny w porównaniu z 2014 rokiem. Dziękuję im za okazane wsparcie i motywujące słowa. Miło jest mieć świadomość,że to co się robi jest doceniane,ale jeszcze milej jest wiedzieć,że to,co się robi komuś się przydaje.Odczuwam radość i dumę.

A jak wygląda ranking najpopularniejszych wpisów w minionym roku?

Miejsce 8

Nie dziwi mnie popularność tego wpisu.W końcu oprócz relacji z seansu filmowego o najbardziej znanym angielskim niedźwiadku, mogliście zobaczyć także zdjęcia uczniów z sympatycznym Paddingtonem w tle.To trzeba było zobaczyć.

Miejsce 7

Nie przypuszczałam,że zdjęcie gazetki szkolnej tak Was zainteresuje,a jednak. W tym roku szkolnym część klas zdecydowała się przyłączyć do akcji dekorowania sal lekcyjnych z okazji Halloween.Pomysł bardzo się Wam spodobał,a mnie spodobały się Wasze gazetki.

Miejsce 6

Jeden z wpisów,który poświęcony był tematyce Sprawdzianu szóstoklasisty.Jak się okazało przeczytała go spora grupa nauczycieli anglistów.To od nich wiem,że pomysł na lekcje z Last Minute Checker'em sprawdził się w przygotowaniach do sprawdzianu.I o to chodziło.

Miejsce 5

Należący bardziej do grupy lifestylowych wpis został przeczytany nie tylko przez uczniów,co raczej przez nauczycieli.Zawartość mojej szkolnej torebki wzbudziła zainteresowanie jakiego się nie spodziewałam.Mam nadzieję,że część moich szkolnych gadżetów ułatwi pracę innym nauczycielom.

Miejsce 4

Wpis o projekcie Design your uniform nie mógł zostać niezauważony.Znalazły się w nim zdjęcia zaprojektowanych przez uczniów mundurków szkolnych oraz zdjęcie mojej klasy z podstawówki.Tego po prostu nie można było przegapić.

Miejsce 3

Post na wykorzystanie własnoręcznie wykonanych przez dzieci kart obrazowych przypadł do gustu anglistom.Docenili oni pracę uczniów na lekcji i moją propozycję na zachęcenie do mówienia po angielsku.Bardzo mnie to cieszy.

Miejsce 2

Kolejny wpis do wykorzystania na lekcji angielskiego zarejestrował sporą liczbę odsłon.Ćwiczenie na powtórzenie słownictwa pod tytułem Scratch my back bardzo podobało się uczniom,a nauczycielom podsunął ciekawy pomysł na powtórkę słówek.

Miejsce 1

Niekwestionowanym zwycięzcą na blogu w 2015 roku został wpis o wykorzystaniu kart obrazkowych i wyrazowych na lekcji.Przedstawiłam w nim moje dwa ulubione sposoby pracy z wordcards i flashcards,które stosuję w klasach młodszych.Wiem,że niektórzy z nauczycieli anglistów wypróbowali je także w swoich klasach. Cieszy mnie to niezmiernie.

Każdy z wymienionych wpisów możecie sobie przypomnieć klikając w link z tytułem.