Przejdź do głównej zawartości

Nauka angielskiego z Fiszkoteką



Jest mi ogromnie miło,że mogę Was zaprosić do nauki angielskiego z aplikacją Fiszkoteka.Będąc nauczycielem angielskiego otrzymałam dostęp do Fiszkoteki w celu jej wypróbowania dla 15 uczniów.Chciałabym udostępnić zasoby tej aplikacji chętnym uczniom.Jeśli będzie Was więcej postaram się,aby każdy zainteresowany uczeń mógł korzystać z Fiszkoteki. Fiszkoteka oferuje szereg kursów,a ja zachęcam do nauki słówek i wyrażeń przygotowanych specjalnie dla moich uczniów.Chcę Was wspomóc w nauce angielskiego wykorzystując do tego nowoczesne technologie.Z Fiszkoteki można korzystać na komputerze,smartfonie lub tablecie.System będzie codziennie przypominał Wam o nauce i ja też. Nie wiąże się to dla ucznia z żadnymi kosztami,a nauka wreszcie przestanie być nudna.Przekonajcie się.

Szczegółowych informacji udzielę na początku roku szkolnego,ale już teraz możecie pytać mnie o możliwość dostępu do Fiszkoteki na Facebooku lub wyślijcie wiadomość na mój adres mailowy justynagach@wp.pl.

Na stronie http://zbelutka.fiszkoteka.pl/ możecie zobaczyć panel logowania do Fiszkoteki,który został przygotowany specjalnie dla uczniów,których uczę.

Komentarze

Prześlij komentarz