Przejdź do głównej zawartości

Lista podręczników i...

Wszystkich zainteresowanych wykazem podręczników do języka angielskiego w nowym roku szkolnym zapraszam do zakładki Podręczniki.Znajdziecie tam listę pozycji,z których będziecie się uczyć od września.Mam nadzieję,że tytuły wybrane dla Was sprawią,że język angielski stanie się mniej obcy,a może nawet będzie jednym z ulubionych przedmiotów.Gorąco Wam tego życzę.Wykaz obejmuje obie szkoły,w których uczę.

Przypominam sobie moje dzieciństwo i moment kiedy razem z mamą kupowałyśmy podręczniki w księgarni.Zakupy trwały kilka godzin i musiałyśmy odwiedzić wiele sklepów zanim skompletowałyśmy cały zestaw.Potem w domu zakładałam okładki, przyklejałam naklejki i podpisywałam swoim imieniem i nazwiskiem.Wreszcie przeglądałam każdy podręcznik, kartka po kartce,z zaciekawieniem,wdychając z radością zapach świeżej farby drukarskiej. To była cała ceremonia,którą przeżywałam od nowa każdego roku.Niezapomniane przeżycie.Życzę Wam,aby Wasze przygotowania do nowego roku szkolnego były równie radosne.Celebrujcie chwile.Ktoś kiedyś powiedział Jeśli chcesz mieć dobre wspomnienia,zatrzymaj się w pięknej chwili.I pracuj nad tym,by ją zapisać w pamięci. Tego Wam właśnie życzę u progu nowego roku szkolnego.

Komentarze

Prześlij komentarz