Przejdź do głównej zawartości

Zakończenie roku

Kontynuując zapoczątkowany rok temu zwyczaj robienia fotek na zakończenie klasy VI zapraszam do zakładki Klasa VI. Zobaczycie tam zdjęcia dwóch w tym roku klas VI ze szkoły w Zbelutce oraz w Ociesękach. Obie klasy bardzo polubiłam i będzie mi ich brakowało. Spędziliśmy razem wiele godzin przygotowując się do pierwszego w historii Sprawdzianu Szóstoklasisty z języka angielskiego.Nie na próżno. Napisaliście go naprawdę dobrze.Jestem z Was dumna i trzymam kciuki za Wasze dalsze sukcesy.Jestem pewna,że dużo osiągnięcie w życiu i jeszcze o Was usłyszymy. Życzę Wam, żebyście znaleźli w życiu pasję. Jeśli będziecie mieć pasję, wszystko inne też się pojawi. Remember: 'Life is not always rosy.Follow your heart'.
Chciałabym również podziękować uczniom i ich rodzicom za ciepłe słowa,które dziś usłyszałam. Jest mi bardzo miło,że doceniliście to co robię.

Komentarze