Przejdź do głównej zawartości

Trochę prywaty

Nawet nie wiem kiedy,a już została przekroczona liczba 10 000 odsłon na blogu.Zważywszy,że do pierwszych urodzin bloga zostało jeszcze kilkanaście dni, jest to niewątpliwy sukces. Dlatego, Drodzy Czytelnicy chciałabym Wam wszystkim podziękować,za to że jesteście.Bez Was English fun in Zbelutka  nie miałby prawa bytu.Dziękuję przede wszystkim moim  byłym i  obecnym uczniom,którzy codziennie inspirują mnie do poszukiwania coraz skuteczniejszych metod przydatnych w nauczaniu angielskiego. To właśnie z myślą o uczniach i głównie dla uczniów powstał ten blog,chociaż powoli to się zmienia i coraz więcej nauczycieli szuka tu dla siebie inspiracji. Niezmiernie mnie to cieszy. Jestem wdzięczna mojej rodzinie i przyjaciołom,którzy wspierają mnie i dopingują,a przede wszystkim dają pozytywny feedback,który pozwala mi udoskonalić bloga. Dziękuję również osobom,które krytykują moje blogowanie,bo dzięki Wam  utwierdzam się,że to co robię ma sens.Wreszcie,last but not least, pragnę podziękować osobie,która kompletnie mnie nie znając,pisząc krótki komentarz dodała mi skrzydeł,motywując do dalszej pracy. Dziękuję jeszcze raz!



Komentarze

  1. Świetny blog! Życzę kolejnych wielu odsłon:). Ja z pewnością będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz