Przejdź do głównej zawartości

Mam laminarkę i nie zawacham się jej użyć!

Wiem,że są ferie i nic, naprawdę mnie nie usprawiedliwia,ale nauczyciele chyba już tak mają.Bez pracy jest im po prostu źle i szukają jej podświadomie. Ja znalazłam.Od pewnego czasu jestem uzależniona od ... laminarki. Niepozorne urządzenie,które pochłania ostatnio sporą część mojego 'domowego' czasu całkowicie mną zawładnęło. Wczoraj wieczorem moje biurko wyglądało tak:


Dziś rano już zapanowałam nad chaosem, ale na krótko,bo po chwili moje biurko wyglądało tak:


A muszę się Wam przyznać,że moje miejsce pracy do małych nie należy.

Wczoraj "produkowałam" czasowniki nieregularne do ćwiczeń z klasami VI. Mam nadzieję,że z ich pomocą uczniowie utrwalą sobie formę Past Simple wybranych czasowników. Przygotowałam na lekcje po feriach kilka ćwiczeń z czasownikami nieregularnymi,m.in.losowanie przez uczniów słówka po polsku i podawanie dwóch form czasowników: podstawowej i przeszłej.


Na kolorowych kartkach są anagramy,czyli słowa, w których poprzestawiano litery.Należy je uporządkować tak, aby powstały angielskie wyrazy. Dodatkowo należy wybrane słowo przeliterować.Super ćwiczenie nie tylko na powtórzenie słownictwa,ale też na literowanie po angielsku.

Zaznaczam,że to nie koniec moich szaleństw z laminarką.Mam jeszcze kilka pomysłów na jej wykorzystanie,oczywiście w celach edukacyjnych.Chociaż kiedy mój mąż zobaczył wczoraj  my study myślałam,że laminarka znajdzie jeszcze jedno zastosowanie,niekoniecznie zgodne ze swoim przeznaczeniem.

Na koniec zadanie dla Was.Rozszyfrujcie osiem anagramów podanych poniżej.Dodam,że należą do kategorii School objects. Good luck!


Komentarze