Przejdź do głównej zawartości

Spragniona wiedzy

Jak wiecie,chociażby z zakładki O mnie, chętnie się uczę i rozwijam zawodowo. Uważam, że zawód nauczyciela wymaga ode mnie nieustannego podnoszenia swoich kwalifikacji. Zwłaszcza w czasach,gdy uczenie nie jest łatwym zajęciem. Aby móc utrzymać uwagę uczniów trzeba nie lada wiedzy,ale przede wszystkim- pasji. Nauczyciel z pasją potrafi "zarazić" nią swoich uczniów. I oto przecież chodzi w nauczaniu, żeby zachęcać, a nie zniechęcać.A zachęcać można wtedy,gdy ma się odpowiednią wiedzę, jak to robić. Ja nieustannie dążę do zdobywania tej wiedzy.Dlatego też zdecydowałam się wziąć udział w specjalistycznym szkoleniu zorganizowanym przez wydawnictwo Pearson. Trwało ono od marca do września tego roku i składało się z kilku modułów.Po realizacji każdej części kursu, należało rozwiązać test on-line złożony z kilkunastu pytań,co przyznam nie było łatwe,ale udało się. Dziś otrzymałam certyfikat potwierdzający przyjęcie mnie do grona nauczycieli dwudziestego pierwszego wieku.Jest to duże wyróżnienie, ale także zobowiązanie do wykorzystania nowo poznanej wiedzy w pracy z uczniami.Wspaniały prezent na gwiazdkę!



Komentarze

Prześlij komentarz