Przejdź do głównej zawartości

Merry Christmas Everyone!

Chociaż pogoda, zdaje się jeszcze nie daje tego po sobie poznać, zbliżają się święta....Ja uświadomiłam to sobie, dopiero będąc na zakupach w galerii handlowej. Wspaniałe świąteczne dekoracje w witrynach sklepowych, zabiegani ludzie i sączące się z głośników Last Christmas. Ta piosenka jest ponadczasowa. Jednak nie przepadam za nią. Kojarzy mi się jedynie z zakupami w okresie przedświątecznym. Okropność!

Spacerując po galerii, nie dając się wciągnąć w tłum rozgorączkowanych kupujących, zastanawiałam się,czy jest świąteczna piosenka, na którą czekam cały rok? Oczywiście polskich kolęd w góralskim wykonaniu "nie pobije" nic, ale jeśli chodzi o język angielski, to muszę przyznać,że mam jedną- Merry Christmas Everyone w wkonaniu Shakin' Steven'sa.

Znalazłam ją dla Was. Posłuchajcie i dajcie się porwać magii świąt, a nie gorączce zakupów.

                                   Źródło: www.you tube.com


Komentarze