Przejdź do głównej zawartości

Od nauczyciela dla uczniów

Dzisiaj w szkole w Zbelutce obchodziliśmy Dzień Nauczyciela. Było miło,wesoło i odświętnie.Obejrzeliśmy zabawne przedstawienie w wykonaniu klasy IV i V. Uczniowie zasypali nauczycieli życzeniami, kwiatami i słodkimi niespodziankami. Słowem: dzień niezwykle sympatyczny. Z tej okazji ja też mam dla Was mały prezent.

Chciałabym Wam pokazać dwa filmiki,które nagrałam z klasą II i III.  W jednym z poprzednich postów wspominałam o związku języka obcego z muzyką, i nagrania właśnie z muzyką są związane. 

W pierwszym filmiku zobaczycie klasę II, która wykonuje piosenkę z serii Daily routines pod tytułem Days of the week song (Piosenka o dniach tygodnia). Tę piosenkę-rymownkę wprowadzam zawsze w klasie drugiej.Śpiewamy ją na początku każdej lekcji. Już po kilku wykonaniach dzieci są gotowe zaśpiewać ją samodzielnie bez mojej pomocy. Co więcej, szybko uczą się  recytować dni tygodnia po angielsku.Dzieci świetnie się przy tym bawią,a ja mam satysfakcję,że potrafią już w drugiej klasie nazwać dni tygodnia. Oto pierwsze nagranie:


Z klasą III z kolei, nagraliśmy piosenkę o alfabecie The Alphabet song. Dzieci już potrafią ją  zaśpiewać jedynie z podkładem muzycznym,chociaż trudnej sztuki literowania po angielsku nadal się uczymy. Zobaczcie jak nam poszło.


Obie piosenki pochodzą z kursu Bugs World,z którego dzieci uczą się angielskiego w klasie II i III.

Dziękuję uczniom klasy II i III za pomoc w nagraniu filmików. Mam nadzieję,że Wy także z przyjemnością obejrzeliście swoje występy,bo ja tak.

Komentarze

Prześlij komentarz