Przejdź do głównej zawartości

Angielski z Joanna Krupą

Będąc fanką facebook'a, często tam zaglądam nie tylko,aby zobaczyć co się dzieje u znajomych.Wiadomo, jestem nauczycielem języka angielskiego, dlatego też stale szukam inspiracji do moich lekcji. Właśnie dziś natknęłam się na Angielski z Joanną Krupą. Kto choć raz oglądał Top Model, wie o kogo chodzi. Z ciekawością oczekiwałam, co też zobaczę na otwierającej się stronie. Jeśli myślicie,że strona jest adresowana do osób pragnących szlifować swój angielski w towarzystwie słynnej modelki, to, zresztą tak samo jak ja, rozczarujecie się. Jednak uśmiechnęłam się na widok tego, co zobaczyłam. Tego się zupełnie nie spodziewałam. Owa strona  należy raczej do kategorii Rozrywka. Mimo,że nie znalazłam oczekiwanych inspiracji, to z przyjemnością przejrzałam jej zawartość. Gratuluję pomysłodawcy profilu Angielski z Joanną Krupą! Oto skromna próbka tej strony...

                                         
                                 Źródło: www.facebook.com

Komentarze