Przejdź do głównej zawartości

"Zaplątani" w TVP 1

Oglądaliście dziś "Zaplątanych"(Tangled)?Ja nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności i spędziłam popołudnie oglądając z córką tę uroczą bajkę Disney'a. Pisałam już wcześniej o mojej fascynacji nie tylko językowej bajkami wytwórni Disney Pixar.Uwielbiam wersje anglojęzyczne tych bajek, opowiadających o uniwersalnych wartościach.Niewtajemniczonym zdradzę,że bohaterami filmu są: Roszpunka (Rapunzel), Flynn Rajtar (Flynn Rider) i Matka Gertruda (Mother Gothel). Flynn, uroczy awanturnik ścigany przez rozbójników, znajduje schronienie w opuszczonej wieży. Spotyka tam piękną i pełną temperamentu Roszpunkę, dziewczynę, której złote włosy mają magiczną moc. Żyjąca na odludziu księżniczka marzy, by poznać świat i przeżyć coś ekscytującego.Czarujący łotrzyk Flynn staje się jej przepustką do wolności... Zachęcam obejrzycie ten film, najlepiej w wersji oryginalnej. W podręczniku "New English Adventure" do klasy I, można zobaczyć kadry z filmu "Zaplątani". Pierwszaki uczą się z bohaterami filmu nazw ubrań i kolorów. Mam dla Was małą próbkę "Tangled"- Zaplątane Wesele. Enjoy watching!
                          Źródło: www.entertainmentwallpaper.com

Komentarze